“Children health improvement by integrating 5 elements of S. Kneipp philosophy: water,movement, herbs, emotions, healthy diet“
Augustis 2016 meie lasteaias alustas projekti "Children health improvement by integrating 5 elements of S. Kneipp philosophy: water, movement, herbs, emotions, healthy diet" toel Nordplus. Lisa informatsioon kodulehest Nordplus - www.nordplusonline.org .
Projekt "Robootid ja lapsed" eTwinning platformis
eTwinning annab õpetajatele suurepärase võimaluse üksteiselt õppida ja omavahel häid kogemusi jagada. eTwinning toimib kui suhtlusvõrgustik, mis koondab endas õpetajaid üle Euroopa. Projekti eesmärk on omandada praktilisi oskusi elektroonikas, mehaanikas, mehatroonika projekti juhtimises, disainis ning meeskonnatöös. Projekt toimub intensiivse meeskonnatöö vormis, kus tuleb koostada robootikaalane projekt (mäng või tegevus). Robootika tegeleb praktiliste igapäevaelus ettetulevate probleemide ja ülesannete lahendamisega robootiliste mudelite loomise kaudu.
Projekt "Kokandusklass" eTwinning platformis
Küpsetusklassi projekt toimub 2017. aasta septembrist kuni 2018. aasta aprillini. Iga kuu koostab iga osaleja rühm lastega oma rahvusliku toidu. Kuupäeva õpetaja pildistab. Pärast õpetamist koostab õpetaja retsept ja pildid ning jagab neid teiste projektis osalejatega kokandusklassi blogis. Nii et lapsed näevad rahvuslikku toitu erinevates riikides ja nad võivad püüda neid ise omandada. Aprillis koostavad õpetajad ja lapsed kokaraamat kõigi riiklike toidu retseptide ja piltidega. Kokaraamat on kõigi jaoks meeldejääv mälu.
Projekti blog - http://cookingclass17.blogspot.com.ee/
Projekt "Teacher To Teacher"
There is a constant concern in the EU to adapt policies to improve the quality of education in which learning and teaching should reflect the needs of individuals and society, focusing on developing key skills of children. An early start with a coherent strategy for skills development throughout life can help a child easier adaptation to new situations.
In 2020 EUROPEAN outlook for Strategy objectives, this project promotes the limitation of social exclusion, marginalization and discrimination, and promotes non-discrimination and equality in education, acceptance of educational, economic, social and cultural divrersity and. We propose a multilateral projects on exchange of experience and best practices, un exchange of ideas and knowledge, care to increase quality of education.
The main AIM OF THIS PROJECT: Promoting the best practice in terms of social inclusion in order to develop key and social competences for all children through innovative methods and technologies such as education through Art, ICT, games, collaborative learning, emotional education or others.
Комментариев нет:
Отправить комментарий